recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 65" tv, hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 65" tv, hvilket?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BendixDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BendixDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt 65" tv, hvilket?
    Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 17:47
Jeg vil gerne have et nyt 65" tv, men mit budget rækker ikke til at købe det bedste, mit budget er <12.000.

Jeg ser tv via sat eller via WD boks altså HDMI. Lyd går via receiver.

Jeg har ikke umiddelbart behov for avanceret software med alverdens app's.

Hvilke tv bør jeg kigge på og hvorfor ?

På forhånd tak.
Til top
BendixDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BendixDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 16:58
12k er nok i underkanten, så hvis budgettet udvides til kr. 15-16 tusinde, havd skal jeg så vælge?
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 17:08
Ved godt der er mange der er i mod Samsung herinde, men synes nu Bilka har et super godt tilbud på sidste års 7 serie, til kun 9.999 kr. 


Det er helt klart værd at have med i overvejelserne, hvis du ikke har noget i mod den buede skærm (ud over det er det nu et rigtigt pænt tv). Under alle omstændigheder er dit udvalg er nok lettere begrænset med 12k, når du vil have 65".


Redigeret af O'Riley - 11-Oktober-2015 kl. 17:09
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 18:08
Samsungs JU7005 skulle kunne fås til 15-16.000.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu