recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Møbel til Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Møbel til Sonos

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikmak1969 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2013
Sted: Aarhus, Danmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikmak1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Møbel til Sonos
    Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 23:27
Hej derude.

Jeg skal ud og investere i et nyt møbel, stående under mit tv, men jeg er løbet ind i et problem. Sagen er den at jeg ikke længere ønsker at have min Sonos Playbar, er det ikke sådan den hedder, stående oven på møblet, men derimod ønsker et møbel som har så brede hylder at den kan gemmes lidt væk, uden at det dog går alt for meget ud over dens lyd. Dette har dog vist sig at være problematisk at finde. Er der nogle som har nogle gode idéer til mærker, butikker eller andet?


Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 01:54
Mistral av.. 151 måske. Kan ikke helt huske nummer. Men tjek mistral.
Ellers laver unnu også en.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 07:10
En playbar bør stå eller hænge frit ellers får du ikke glæde af lyden den laver.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 06:28
Prøv at besøge hifimobler.dk. De har lavet deres med custom udskæring til en Playbar (se deres galleri).
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu