recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo rx-nr717 vil ikke tænde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo rx-nr717 vil ikke tænde

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kerik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo rx-nr717 vil ikke tænde
    Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 13:32
Hejsa allesammen.
Jeg har en Onkyo tx-nr717, som virkede fint i går, men som i dag ikke vil tænde. Der sker ganske enkelt ikke noget, når jeg trykker på on/off knappen.
Jeg har taget strømmen fra og sat den til igen flere gange men uden held.
Er der nogen som har et forslag til en løsning?

Venligst, Kim
Til top
Benjiiee Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2014
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjiiee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 14:05
Det er et onkyo problem især på 717. Du kan være heldig at få liv i den en gang imellem men det er kommet for at blive værre. Håber du stadig har garanti på den for den skal til rep 😕
Til top
kerik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 18:42
Lyder ikke så fedt. Jeg købte den selvfølgelig for 2 år og 7 mdr. siden Ouch...
- ved du noget om, hvad det er og hvad det koster at få fixet?
Til top
Benjiiee Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2014
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjiiee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 19:00
Første gang fik jeg bare en ny. Anden gang lavede de den hvor de skrev det var strømforsyning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu