recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kodi problem
    Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 19:28
Hej,

Er helt ny i Kodi verdenen. Har prøvet at søge, men ikke fundet svar på mit spørgsmål.

Jeg vil gerne skifte skin, men problemet er at når jeg vil skifte står alle skins som inkompatibel. Dette fatter jeg ikke en brik af, så håber meget lidt hjælp.

vh Klaus

Redigeret af Klaus.S - 12-Oktober-2015 kl. 15:17
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 20:46
Hvis det en alpha beta eller en rc. Så er der ikke mange tinge der er kompatibel. Du skal hente stabil for at alt virker
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2015 kl. 15:17
Hej T-Duck,

Tak for svaret. Har købt en Cood-E boks hvod kodi er preinstalleret og kan helt ærlig ikke lige se hvordan jeg ser hvilken version det er. Og kan ikke muligbart lige se hvor jeg ser det.

Et andet spørgsmål er lidt om afspilning med Kodi.
Jeg har haft en Dune afspiller før hvor auto i forhold til at skulle vælge 1080P eller 720 osv..
Men med Kodi skal man ind og indstille dette? Noget kører godt i 1080P 50 hz mens andet i 720 50 hz, dette skal indstilles manuelt hver gang?
Er som du/i nok kan læse meget grøn.

Har hente en app ned til ipad'en og det virker rigtig godt. Men kan man mon ikke sortere sine film i mapper med forskellig fanart se en unger nemmere kan finde ud af det. Bla. derfor jeg ville skifte skin da jeg læste at Aeon Nox kunne dette. 
Men slå det så også igennem i styringen på ipad'en.

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig lidt på vej.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2015 kl. 23:37
Kodi kører i den oplysning din enhed er sat til at kører. Kender ikke den enhed du har. Men den opkalere findt, hvis grafikkortet er god til det. Det med fanart, skal du for hver mappe du indeksere skal du vælge at finde info, endten fra imdb eller themoviedatabese. Den sidste får du med dansk beskrivelser på film. Alle skins kan benytte fanart. Men brug kodis Wiki side eller forum. Mange gode ting at lære
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 10:04
Du kan få problemer med opgradering mm med den boks, som du har valgt....
Du skal nok ikke regne med den store support fra det officielle Kodi

miri
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu