recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intel NUC el. Nvidia Shield til afspilning fra NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Intel NUC el. Nvidia Shield til afspilning fra NAS

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 10:19
Fair nok. Kom gerne med en tilbagemelding på hvor god den er. Er selv interesseret i den, men tror jeg venter et par måneder eller tre, så evt børnesygdomme kan opdages og luges ud.
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 11:29
Det skal jeg prøve at huske Smile
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 11:35
Sørg også for at prøve HDMI-CEC på den. Hvis det virker ordentligt, tvivler jeg på at du finder mobilen-app'en frem. Jeg er i hvert fald blevet rigtig glad for det på min Raspberry Pi.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 12:55
Ja med mindre man bruger den til musik, der er det ikke optimalt at skulle tænde tv, eller kigge på det lille display på receiveren, når man i android app til Kodi kan få covers osv op på mobilen.. Smile
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
gposch Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gposch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af Juhler Juhler skrev:

Det skal jeg prøve at huske Smile


Har du modtaget den? Hvad siger du til den? Jeg har selv bestilt den, og er godt nok spændt.
Ifølge dette link
http://nvidiashieldzone.com/index.php/shield-android-tv/shield-android-tv-ota-2-0/
så har vi med en medieafspiller og potentiale at gøre, der nærmer sig det perfekte.

LG OLED 65" C1
i1 Display Pro, CalMAN Home
Marantz CINEMA 40 11.4 receiverDALI 5.1.4 Mentor/Ikon/Fazon Sat Speakers
SVS SB-4000 Subwoofer
nVIDIA Shield
Mavens KODI(Dolby Vision)
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 07:38
Oprindeligt skrevet af gposch gposch skrev:

Oprindeligt skrevet af Juhler Juhler skrev:

Det skal jeg prøve at huske Smile


Har du modtaget den? Hvad siger du til den? Jeg har selv bestilt den, og er godt nok spændt.
Ifølge dette link
http://nvidiashieldzone.com/index.php/shield-android-tv/shield-android-tv-ota-2-0/
så har vi med en medieafspiller og potentiale at gøre, der nærmer sig det perfekte.



Hej, nej det har jeg ikke, men jeg har heller ikke bestilt den endnu.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu