recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan opgradere Simple Sticky Notes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan opgradere Simple Sticky Notes?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan opgradere Simple Sticky Notes?
    Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 06:57
I meget lang tid om morgenen når jeg tænder min computer er der en box, der siger at der er en ny version af Simple Sticky Notes, opgradér? Nu har jeg så langt om længe gemt mine noter i et word dokument og slettet alle noterne. Men når jeg så nu forsøger at opgradere, siger den at programmet kører og at jeg skal lukke det. Men hvordan lukker jeg det - eller afinstallerer det? Jeg kan ikke åbne programmet fra startmenuen under "Alle programmer" eller noget.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 09:04
Prøv at trykker CLT ALT DEL.

Gå ind i jobliste og se hvad der kører.

Her kan du også lukke programmet hvis det kører.

Eller skal det nok afinstalleres helt.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 09:50
Ok - jeg kan prøve "ctrl alt del". Men med hensyn til at afinstallere det f.eks. fra kontrolpanelet, så får jeg samme besked - at programmet kører og skal lukkes først. Aaah ok - jeg tror jeg fandt den under processer der kører - så det kan jeg prøve i morgen tidligt, når jeg sandsynligvis får samme besked.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 07:05
Jo - nu har jeg fået afinstalleret den forrige version og installeret den nye.  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu