recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips Hue spørgsmål
    Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 13:57
Hej alle

Jeg har længe haft Hue, og er ganske tilfreds med det. Men der er dog noget der irriterer mig efterhånden..

Hvordan styrer i jeres grupper/scenes? 

Jeg har fx. lavet en gruppe der hedder "Stue" hvor der er scener til stuen. Samme med spisestue og soveværelse..

Men, det slår jo kun igennem på den enhed jeg laver det på. Scenerne bliver delt på alle enheder der logges på, men de ligger jo i et stor rod.. Og så skal man lave grupper igen.

Det er lidt irriterende - hvordan kommer I rundt om det? Kender i et godt app, hvor man har en "main" kontroller, og de andre hiver scener/grupper fra den?
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 14:04
den normale philips hue app kan du aktivere deling af scener.! 

Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 14:08
Ja, det er jeg klar over, som jeg skriver. Det jeg søger er et app, der også håndterer de grupper/sider man laver. Så Stue bliver overført KUN med de scener man har liggende på siden "Stue".. Så man netop ikke skal sidde og genskabe scener og deres placeringer på alle enheder man bruger ...
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 14:09
Ahhh på den måde... det ved jeg ikke
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu