recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "ShopUSA" på svensk??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"ShopUSA" på svensk??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "ShopUSA" på svensk??
    Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 21:18
Findes der en svensk pentant til ShopUSA? 

Af en eller anden grund løber jeg jævnligt ind i svenske firmaer der ikke ønsker at sende ting til Danmark. 

For noget tid siden var det et ur der kostede 2800 svenske på en svensk hjemmeside eller 3400 danske på en dansk - eneste problem var at svenskerne ikke ønskede at sælge til en med dansk adresse. Jeg løste det gennem en bekendt i sydsverige, men jeg kunne godt tænke mig noget hvor jeg ikke behøver trække på vennetjenester.

Denne gang er det noget tøj jeg har fundet i det svenske, de vil have 49,50 svenske for at sende til en svensk adresse og 600 (skriver SEKSHUNDREDE!!!!) for at sende til en adresse indenfor EU. 

Jeg savner noget ala ShopUSA der virker i Sverige, nogen der kender til sådan noget?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 21:44
Jeps, den svenske post tager KASSEN, for at sende uden for Sveriges grænser. Men de er jo selvfølgelig også en del af Post Nord (Post DK).

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu