recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal en medieboks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefal en medieboks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefal en medieboks
    Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 16:17
Er der nogen der kan anbefale en god medieboks der skal bruges mest til film afspilning?
Den skal bruges af 2 tøser så den skal være nem at bruge. Har selv en NUC men synes ikke jeg vil anbefale den løsning, det skal mere eller mindre være plug-n-play. Havde en gang en tvix men det er længe siden, er WD TV live det man skal gå efter nu om dage?
Den skal ikke streame fra en NAS men må gerne kunne kobles til et netværk alligevel så man kan få adgang til den via f.eks FTP.
Hvad synes I?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 16:36

Det der skal afvikles hvor ligger det.? Er det f.eks Online film.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 16:53
Det er dvd'er der skal rippes og ligges på en HDD. Kunne være fedt hvis den havde Netflix osv. men det er ikke et must.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 18:36

Hvilket TV afvikles der på.? Er det et nyere med USB, så kan der temmelig sikkert køres direkt fra HDD. Ellers via en extern enhed der kan vise de ønskede filtyper.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 21:47
Jeg tror der er USB men TV'et er vist af den første generation hvor USB blev indbygget altså uden smart- tv delen hvor der kan installeres apps. Så jeg tror det er ret begrænset hvilke typer video filer det kan afspille.
Ellers nogle forslag?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu