recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad giver bedst billede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad giver bedst billede?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2006 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af kasperkopping kasperkopping skrev:

Hvordan kan man egentlig se på et scart-stick at det understøtter RGB, Har nemlig et ret dyrt scart stik købt i Hifiklubben for et par år siden, men alle oplysninger om det har jeg for længst smidt væk.. Står det på stikket eller er der nogle tegn på stikket, man kan kigge på?

Det skal være fuldt monteret. Det kan man ikke se på kablet (medmindre det åbnes i et stik og man ved, hvad man skal se efter eller at man måler på det), men på emballage eller hjemmeside.

Generelt er alle nyere kabler fuldt monterede, men gamle fra før DVD og sat boksenes tid er det ikke nødvendigvis.

Oprindeligt skrevet af A.Morup A.Morup skrev:

Jeg mener at man roligt kan gå ud fra at alle 21 ledere er forbundet, hvis stikket har kostet 100+ og er mindre end 5 år gammelt.

Det mener jeg også!

Og generelt kan man altså se på billedet, om der kommer RGB igennem, evt. også på et ikon eller lidt indsat tekst éns TV viser i et par sekunder ved skift til en A/V indgang med RGB signal.

 



Redigeret af Carser - 16-August-2006 kl. 17:41
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu