recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone Tastatur.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone Tastatur.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone Tastatur.
    Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 21:41
Jeg ville høre om der er nogen der ved om det er muligt at få et tastatur layout til Iphone som er dansk og har forventet tekst funktion hvor den viser ordene over tastaturet. 


Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 09:41
Har den ikke det?

Tror du skal forklare lidt mere hvad du præcist vil.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af sickchild sickchild skrev:

Jeg ville høre om der er nogen der ved om det er muligt at få et tastatur layout til Iphone som er dansk og har forventet tekst funktion hvor den viser ordene over tastaturet. 



Har du prøvet Swiftkey ?
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 10:20
Mufti altså hvis jeg vælger at bruge engelsk tastatur så når jeg begynder at skrive et ord så kommer den med 3 foreslag oppe over tastaturet som man kan vælge mellem. Men på dansk kommer den kun med autokorrekt i selve teksten hvor man skriver.

Claus

Nej for ændrer man ikke helt måden at skrive på med switkey hvor man skal trække fingeren mellem bogstaverne.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 10:43
Du behøver ikke benytte flow i SwiftKey. Du kan sagtens skrive på den klassiske måde.
Du kan sagtens have flow slået til og stadig skrive på den klassiske måde, og så lade nogle ord skrives via flow.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 10:43
Bruger SwiftKey på både telefon og Ipad.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Du behøver ikke benytte flow i SwiftKey. Du kan sagtens skrive på den klassiske måde.
Du kan sagtens have flow slået til og stadig skrive på den klassiske måde, og så lade nogle ord skrives via flow.

Det er som beskrevet, men du skal give Swiftkey tilladelse til at se indhold, når du sættet tastaturet op i indstillinger før det foreslår ord. 
Om det er godt eller skidt må du lige overveje.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 10:54
I forlængelse til Claus' besked, kan jeg anbefale at læse hvad man giver dem lov til. Jeg så ikke noget, som skræmte mig væk.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 11:37
Jeg har nu installeret swiftkey og det ser ud som om at det har alt det jeg søgte. 

Det skal bruges til min far som ikke staver super godt og var rigtig glad for at få foreslået ordene dengang han brugte en android telefon. 

Jeg takker rigtig mange gange jer alle sammen for hjælpen. :)  
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu