recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox 360 larmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXbox 360 larmer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jannik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox 360 larmer
    Sendt: 17-August-2006 kl. 13:57

Ja, det er vist ikke nogen nyhed, men jeg har først lige købt min... Jeg vidste naturligvis godt fra nettet at den larmede, men liiidt overrasket bliver man altså alligevel.

Det jeg vil spørge om er: Så vidt jeg kan høre, så er det blæserne (og ikke drevet) som larmer. Gælder det simpelthen om at have så meget frit rum rundt om dyret som muligt?

Andre der har prøvet nogen mirakelløsninger, f.eks. den der ekstra blæser jeg har set man kan få. Er den mere intelligent eller larmer det bare endnu mere?

 

Med venlig hilsen
Jannik
Til top
GuffeDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2006 kl. 20:55
Du skal gøre så den kan få masser af luft ja.. Jeg synes det kun lide er i starten den larmer.. Efter den er blevet kørt lidt til larmer den lidt mindre.. Det synes jeg ihvertfald.. Men der findes ikke rigtig noget der kan fixe det kun vis du vil åbne boxen også gælder garantien ikke mere
Til top
Jannik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2006 kl. 22:28

Oprindeligt skrevet af GuffeDK GuffeDK skrev:

Du skal gøre så den kan få masser af luft ja.. Jeg synes det kun lide er i starten den larmer.. Efter den er blevet kørt lidt til larmer den lidt mindre.. Det synes jeg ihvertfald.. Men der findes ikke rigtig noget der kan fixe det kun vis du vil åbne boxen også gælder garantien ikke mere

Hvad kan man da gøre, hvis man er villig til at åbne boksen?

 

Med venlig hilsen
Jannik
Til top
GuffeDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2006 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Jannik Jannik skrev:

Oprindeligt skrevet af GuffeDK GuffeDK skrev:

Du skal gøre så den kan få masser af luft ja.. Jeg synes det kun lide er i starten den larmer.. Efter den er blevet kørt lidt til larmer den lidt mindre.. Det synes jeg ihvertfald.. Men der findes ikke rigtig noget der kan fixe det kun vis du vil åbne boxen også gælder garantien ikke mere

Hvad kan man da gøre, hvis man er villig til at åbne boksen?

 


Så kan du skifte blæsererne i den.

Her kan du se hvordan
http://www.xboxchopshop.com/catalog/man_360_ledfans.php
Og her hvordan du åbner boxen
http://www.xboxchopshop.com/catalog/man_360_open.php

Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2006 kl. 19:58
prøv at sætte en dvd i... så larmer den endnu mere. Nuvel GUFFEDK har ret. Det er blæserne, og dem kan man skifte. Se evt. på www.xbox-scene.com under forumsektionen. Der er flere der har hardwaremodded deres XBOX360 og endda nogle der har lavet vandkølingsystemer til den - lidt over the top måske, men man kan vel prøve at starte med at sætte et par lydløse fan's på.
Til top
GuffeDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2006 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af fumse fumse skrev:

prøv at sætte en dvd i... så larmer den endnu mere. Nuvel GUFFEDK har ret. Det er blæserne, og dem kan man skifte. Se evt. på www.xbox-scene.com under forumsektionen. Der er flere der har hardwaremodded deres XBOX360 og endda nogle der har lavet vandkølingsystemer til den - lidt over the top måske, men man kan vel prøve at starte med at sætte et par lydløse fan's på.

Vil ikke gi dig helt ret her. På min 360 når man sætter en dvd film i så sænker den farten på blæserne så man næsten ikk kan høre den.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 14:02

Hvor meget larmer en Xbox 360 ift. en PS2?

Anyone?

Til top
Valyc Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 17:14
Jeg vil påstå, at larmen kommer meget an på, hvilket dvd-drev der sidder i x-boxen... :)
Til top
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2006 kl. 18:20
synes nu også at dvd-drevet larmer lidt rigeligt, nogen der har erfaringer med at skifte drev/blæsere til mere støjsvage?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu