recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gamepad til Philips Android TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamepad til Philips Android TV?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
encorez Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér encorez Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gamepad til Philips Android TV?
    Sendt: 20-November-2015 kl. 20:46
Hej

Jeg påtænker at købe et Philips Android TV inden for de næste 3 måneder.

Man kan jo købe gamepads / controllere så man kan spille Android spil på TV ikke sandt.

Men jeg finder ingen steder hvilke gamepads det skal være. 
Eller kan det bare være hvilken som helst bluetooth gamepad?

Er der nogen der ved hvilket krav til er til sådan en gamepad for den vil virke med et Android TV?

Mvh. Simon
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 21:26

Selv om et TV har Android OS, så er det ikke samme Play butik som på en Tablet/Telefon, så om der er mulighed for spil er ikke givet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2015 kl. 07:54
Der er spil til Android tv, bare ikke så mange.
Det med controlleren er svært at svare på. De er ved at teste et Pus7600 på flatpanels.dk. Det kan være du kan høre dem ad.
Logitech mener at deres controllere som f.eks. F710 virker til Android Tv.
http://gaming.logitech.com/da-dk/product/f710-wireless-gamepad
Der er måske også en sandsynlighed for at Asus controller virker, da det er den der officielt bruges med Nexus Player
Bluetooth controllere fra Moga, er meget udbredt på Android generelt og er understøttet i flere apps.
Der findes også aps der gør det muligt at bruge PS3 og wii(Classic) controllere, men det virker ikke på alle Android enheder.
Det jeg skriver er måske ikke til så megen hjælp, men så længe jeg ikke har set det virke, kan jeg ikke give nogle konkrete anbefalinger endnu.


Redigeret af -claus- - 25-November-2015 kl. 08:23
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu