recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - digitalboks til Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

digitalboks til Stofa

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: digitalboks til Stofa
    Sendt: 25-November-2015 kl. 15:09
Hej.

jeg kommer til at mangle ovenstående. Vi har to skærme i vores hus. En Pioneer 4280 uden digi tuner. Og en Panasonic ligeledes uden digi tuner. I næste måned slukker Stofa for analog tv. Jeg er for nærig til at skrotte de to skærme. Så vil købe noget tuner. Kravende er at jeg kan se TV :-). Og så vil det være fedt , at den medfølgende fjernbetjening evt kunne tage Pioneer og Panasonic koder. Så jeg kan tænde og slukke tvet , på den medfølgende remote. Det bliver træls med to remotes pr tv
Nogen forslag ? :-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2015 kl. 15:42

Der kan sagtens købes modtagere der ikke koster meget, de kan fås for omkring Kr. 500, deres Remote kan ikke bruges til andre enheder.
Det nemmeste vil jo være at købe universal Rwmotes, og sætte dem op til det som de skal bruges til.
Til Panasonic TVet kan der købes en Panasonic Recorder, og derved kan Remoten brugs til TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2015 kl. 15:47
Jeg har en Blue Tinum til salg for kr. 300. Befinder sig i Aalborg.
Som fjernbetjening vil jeg anbefale en Logitech. De kan styre alt og kan købes til priser fra ca. kr. 350 og op.

Hvor har du set at Stofa slukker for analog? Link please.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2015 kl. 15:52

Stofa har for noget siden lukke for Analogt på deres egne anlæg, det er så op til de foreninger de leverer til, om de vil fortsætte med Analog levering, eller overgå til Digital.
Så det må vel være en forening der har besluttet at lukke for det Analoge.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2015 kl. 18:10
Stofa i Aalborg, dvs ANTV, har jvf deres facebookside ikke nogen dato for, hvornår det analoge signal lukkes.

Men det sker vel nok på et tidspunkt.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg har en Blue Tinum til salg for kr. 300. Befinder sig i Aalborg.
Som fjernbetjening vil jeg anbefale en Logitech. De kan styre alt og kan købes til priser fra ca. kr. 350 og op.

Hvor har du set at Stofa slukker for analog? Link please.

Flemming


Det er kommet via brevpost. Samt er det annonceret under div udsendelser.

edit: Det her er Stofa i Horsens

Redigeret af p.las - 26-November-2015 kl. 07:45
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu