recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Sonos Play:1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Sonos Play:1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Comp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Comp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Sonos Play:1
    Sendt: 27-November-2015 kl. 09:18
Som emnet siger. Skal selvfølgelig være i god stand, og helst hvid. Henter gerne i Københavnsområdet.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 14:32
Hvis du ikke finder nogen, så kører Sonos pt. tilbud på 2x Play:1 til 3000 kr.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 14:33
dog kun i dag
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 16:08
Nej, det er da ikke begrænset til i dag? De har haft tilbuddet i over en uge nu. Det har intet med Black Friday at gøre.
http://www.sonos.com/da-dk/shop/2-room-starter-set
https://www.hifiklubben.dk/streaming/sonos/sonos-play1-x-2-tradlos-hojttaler/

Hvor læser du slutdato henne?

Redigeret af Torben Rasmussen - 27-November-2015 kl. 16:10
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Comp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Comp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 19:43
Tak - jeg har set tilbuddet, men den skal bruges til at supplere en fruen har i forvejen, så 2 ekstra er lidt overkill :)
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 09:22
Måske vi kunne splitte tilbuddet? Jeg er også ude efter en play 1 i hvid nemlig…?
Til top
Comp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Comp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 13:56
Det var selvfølgelig en mulighed, selv om jeg ærlig talt ikke er imponeret over besparelsen. Jeg lader lige denne stå og ser om nogen vil af med en, og hvis ikke, vender jeg lige tilbage.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu