recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround Receiver - Black friday
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround Receiver - Black friday

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 09:34
Skynd dig, at købe den Sony, hvis du er ligeglad med Atmos. Til 2999 kr., er det et tilbud, der er svært at slå.
De seneste par år, har Sony haft rigtigt meget succes med deres mellemklasse-receivere.
Den spiller mindst lige så godt som Denon AVR-X2200, der koster 5199 kr., men mangler som sagt Atmos, hvilket du skal gøre op med dig selv, om det er afgørende for dig.


Redigeret af Supergris - 28-November-2015 kl. 09:37
Til top
scrotum Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scrotum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 10:12
Tusind tak for alle svarene Big smile Thumbs Up

Tilbudet er væk nu og endte med at beslutte mig for, at sætte mig mere ind i tingene inden jeg investere - så jeg vender nok frygtelig tilbage med spørgsmål senere, hvis jeg skulle støde på noget jeg ikke kan forstå (og det er der nok stor sandsynlighed for Embarrassed)
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 10:55
Hvis du er ligeglad med ATMOS så ville jeg helt sikkert anbefale dig at købe brugt, brugtmarkedet er virkelig favorabelt for folk som godt kan leve uden ATMOS, da mange af os "nørder" er igang med at opgradere Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu