recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: KEF PSW 2500 subwoofer - lidt defekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: KEF PSW 2500 subwoofer - lidt defekt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: KEF PSW 2500 subwoofer - lidt defekt
    Sendt: 27-November-2015 kl. 18:39
Har en KEF PSW 2500 subwoofer i birketræ stående som ikke bruges da den har en defekt. 

Når man tænder den kommer der en kraftig brumme lyd efter nogle få sekunder. Også når den kun er tilsluttet lysnettet uden forbindelse til forstærker. Defekt strømforsyning eller noget ? Død kondensator ? Overgang ? Har ingen anelse. 

Men hvis nogen med noget elektronik viden har en ide til hvad der er galt og mener de nemt kan fixe det - kan den afhentes i Ballerup/Herlev for 

kr. 200,-

Udseendemæssigt står den stort set som ny, den spillede rigtigt godt (da den virkede), så jeg tænker nogen måske kan få en god billig sub woofer ud af det, istedetfor at den ryger til storskrald.

  


Redigeret af spawn - 27-November-2015 kl. 21:15
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 19:27
Prøv at læse kommentarerne til denne youtube video. Måske det var et forsøg værd.

https://www.youtube.com/watch?v=UY0cUWOtOCA
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 20:14
herligt - det er lige nøjagtig sådan den opfører sig og lyder, og kommentarerne kommer med løsningen.
Der findes ovenikøbet et link til en glimrende guide
https://www.scribd.com/doc/44484936/How-to-Replace-C52-Kef

Tak Trumle :) 

Tilbuddet til DIY elektronik manden der kan lodde et par nye kondensatorer på og få denne ellers udmærkede sub billigt står stadig ved magt da jeg ikke selv har loddekolbe eller færdighederne :)


Redigeret af spawn - 27-November-2015 kl. 21:01
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 22:08
Hej spawn.

Den henter jeg da gerne, til prisen, mandag aften?

M.v.h.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 23:49
Helt fint med mig :)

Du er opmærksom på jeg bor i Ballerup/Herlev ? - det virker lidt langt fra Østjylland :P
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 23:52
har den selv. Den spiller rigtig godt...et godt køb
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 23:54
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Helt fint med mig :)

Du er opmærksom på jeg bor i Ballerup/Herlev ? - det virker lidt langt fra Østjylland :P


Det er jeg helt med på.
Men kører forbi mandag aften alligevel...

Smider lige en PB.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu