recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pas på: 4K-fjernsyn kan få meget svært ved at vise
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pas på: 4K-fjernsyn kan få meget svært ved at vise

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 16:56
Tak. Det vil jeg også glæde mig til

Sikke en udvikling, der er sket de seneste år. Ikke så sært at hverken TVproducenter, forretninger, filmproducenter, TVstationer og forbrugere mv. har svært ved at følge med.

At nogle af TVapparaterne så allerede er klar er jo helt fantastisk. Også som billedet ser ud nu, hvor jeg ikke tror, at det ikke er muligt at nå højere billedkvalitet.

Redigeret af bentpetersson - 30-November-2015 kl. 17:02
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 17:18

Der mangler så lige 3D uden brug af briller, så er det som at være der selv.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 17:55
Helt enig. Selv om vore gæster holder ud et par timer, mens filmens fugle flyver rundt i stuen og ingen snakker om de aktive 3D briller bliver det fantastisk at være uden.

PS Jeg har lige bestilt endnu et par dyre Rodenstockbriller, der er helt specielle i sin slibning og ikke laver det buede udsyn, som jeg fik ved Louis Nielsen brillerne (og fik pengene 3 gange retur for hvert forsøg) så er det lidt utroligt, at man stadig kun kan fremstille briller, der er et hjælpemiddel.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu