recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HW55ES, lærredstørrelse, siddeafstand mm.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HW55ES, lærredstørrelse, siddeafstand mm.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2015 kl. 08:46
jeg sidder 2.9m fra et 240 bred lærred.
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af hunterSEG hunterSEG skrev:

Hej, vi sidder 4 meter fra 120". Det synes vi er godt. Det er et stort billede ja, men synes ikke jeg mister overblikket.

Er på en måde glad for jeg først så det tilbud, efter det var udsolgt, For det havde været en umulig kamp med konen.

Held og lykke med den.

Vi sidder også ca 4 meter fra 120" og det er fint. Vi har samme loftshøjde, dvs omkring 2,3 meter og jeg ville personligt synes et 150" lærred ville komme for langt ned. Vores er et motorlærred og der er også nødt til at være en vis afstand fra loft til øverste kant af lærredet.

135" vil måske være bedre egnet ?
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu