recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pace eller Samsung boks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pace eller Samsung boks?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pace eller Samsung boks?
    Sendt: 29-November-2015 kl. 11:33
Jeg har problemer med min Pace TDS 865 NV efter en software opdatering, og har klaget over den til Viasat.

De tilbyder mig en Samsung SMT-S7140 uden omkostninger eller bindning, og det er jo pænt af dem.

Jeg tænker dog på om det er et dårligt byttet, og om jeg skal forlange den byttet til samme model igen. Vi har aldrig haft andet end Pace modtager.

Er der nogle der har erfaring med Samsung boksen?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 14:40
Ved at få en af samme model oplever du jo blot at stå med samme problem efter næste softwareopdatering.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Ved at få en af samme model oplever du jo blot at stå med samme problem efter næste softwareopdatering.
 

Flemming


Det kunne man mene. Jeg fik at vide, at enkelte maskiner havde haft problemer efter opdateringen. Det er ikke en opdatering jeg har bedt om. Den opdaterede en dag jeg kom hjem fra arbejde. Når de selv mener det er få maskiner der er ramt af problemet, er der vel mulighed for at få en der dur.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 15:22
Jeg er ganske sikker på, at Viasat ikke fører Pace længere. Jeg ønskede en ny modtager, og bad specifikt om en Pace ( mindre, så den kan gemmes bag vægophængt tv ), men fik beskeden, at der nu kun føres Samsung.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 15:25
Har du prøvet en total reset af din boks? Der skal holdes lidt knapper nede, på fronten af din modtager. En manual til dette, fandt jeg på Viasats hjemmeside.
Jeg havde før opdateringen et problem, der gjorde, at Pace'en ikke ville starte op. Det løste dette totale reset af maskinen.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 16:43
De har stadig Pace på deres side. Jeg har ikke fundet noget om reset endnu, med mindre du taler om at gendanne fabriksindstillinger.

Redigeret af kaizer - 29-November-2015 kl. 16:46
Til top
stonefree Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-September-2006
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefree Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 18:00
Ved ikke om det er nogen hjælp men jeg fik også problemer med min Pace efter den seneste opdatering - den kunne ikke længere optage uden at der kom store pauser i optagelserne. Jeg prøvede også en total nulstilling men endte med at skifte harddisken hvilket løste problemet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu