recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung - ikke adgang til pip og software update
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung - ikke adgang til pip og software update

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung - ikke adgang til pip og software update
    Sendt: 29-November-2015 kl. 12:43
Jeg har et Samsung 55HU7505 som jeg egentlig er ret glad for, men det opfører sig nogen gange lidt mystisk. Da det ikke er altid at der er adgang til alle funktioner.

Lige nu er PIP funktionen ikke tilgængelig (source = tv) - den bruger jeg ellers ofte. 

Den fortæller også at en software opdatering (v2290) er tilgængelig men menuen er greyed out.
Jeg har læst et sted, at det kan skyldes at smart tv platformen ikke må være åbnet. Autostart at smarttv platformen er slået fra så det burde ikke være det og jeg har forsøgt at gå direkte ind i software opdatering efter at have tændt tv'et men uden held.

Nogle gode ideer som ikke involverer en reset af fjernsynet da jeg helst undgår at sortere alle kanaler igen igen.

Tak.


.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu