recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny NAS ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny NAS ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny NAS ?
    Sendt: 29-November-2015 kl. 20:06
Nu har jeg haft min Synology DS413J ca 2 år. 

Jeg tænker lidt på at udskifte den til noget nyere & hurtigere. Har kigget lidt på en DS415 Play. Mine ønsker er at den skal kunne streame til mit TV via Kabel og evt PLEX i full HD.

Gerne stadig plads til 4 HDD'er men 2 kan også gøre det. Den skal bare være bedre en 413J modellen.

Men har også set at 415 Play også findes i en PLUS version. Hvad kan den mere vs PLAY modellen ?


Hvad ville i vælge ?



Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 21:22
Play skulle kunne transcode med hardware acceleration, men det virker kun med Synolygy's egen app, så ingen hjælp med Plex.

Hvis du sammenligner dem på synolygy.com kan du se forskellene og der vinder 415+ klart :-)

Jeg har netop selv stået i samme overvejelser, og jeg har købt en 415+, jeg har dog ikke leget så meget med den endnu så jeg kan ikke svare på så meget. Jeg har dog installeret en Plex server og det virker uden problemer til min Nvidia Shield. Mit eneste problem er dog at den stort set ikke går i hibernate når Plex er installeret, så jeg går nok fuldt over til Kodi i stedet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu