recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Svagt WiFi signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svagt WiFi signal

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af Anders_b Anders_b skrev:

Problemet er det med de tykke betonvægge igennem hele lejligheden. Vil sådan en lille billig wifi extender der sættes i stikkontakten hjælpe noget?

Oprindeligt skrevet af Anders_b Anders_b skrev:

For et års tid siden havde vi stofa sat til i stuen, ca. 8 meter fra soveværelset og der var fint trådløst signal. Så rejste vi et halvt år, sendte stofa tilbage og har nu fået det igen.

Har i fået indsat nogle nye betonvægge imens i var ude og rejse det halve år? Shocked

For ellers vil jeg da tro at en god wifi router vil gøre forskellen, i stedet for en masse dårlige wifi extendere. Thumbs Up
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:


Oprindeligt skrevet af Anders_b Anders_b skrev:

Problemet er det med de tykke betonvægge igennem hele lejligheden. Vil sådan en lille billig wifi extender der sættes i stikkontakten hjælpe noget?


<span style="line-height: 16.8px;">
Oprindeligt skrevet af Anders_b Anders_b skrev:

</span><span style="line-height: 16.8px; : rgb250, 250, 250;">For et års tid siden havde vi stofa sat til i stuen, ca. 8 meter fra soveværelset og der var fint trådløst signal. Så rejste vi et halvt år, sendte stofa tilbage og har nu fået det igen.</span><span style="line-height: 16.8px;">
</span>
<span style="line-height: 16.8px;">
</span>
<span style="line-height: 16.8px;">Har i fået indsat nogle nye betonvægge imens i var ude og rejse det halve år? Shocked</span>
<span style="line-height: 16.8px;">
</span>
<span style="line-height: 16.8px;">For ellers vil jeg da tro at en god wifi router vil gøre forskellen, i stedet for en masse dårlige wifi extendere. Thumbs Up</span>
'

Haha nej, det er godt nok samme trælse vægge :)
Det er bare irriterende at Stofa efter et år sender en dårligere router end tidligere og så ikke vil bytte den rundt.
Synes det er meget at skulle investere 500-1000kr i en router.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu