recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktive højttalere til køkken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktive højttalere til køkken

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 07:49
Nogen bud på bedste tilslutning?


Har samtidigt et andet spørgsmål;

Hvilke beslag til væg kam anbefales til denne højttaler? Der er masser af muligheder derude, men ikke sikker på at alt passer til sættet.
Til top
mwthrane2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Januar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mwthrane2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 10:54
Det du synes lyder bedst :)
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Hvilke input bør jeg vælge på Scansonic'erne med Chromecast Audio sat til?

Hvis jeg vælger optisk;

Så bruger jeg Scansonic's interne DAC.

Hvis jeg vælger phono;

Så bruger jeg Chromecast Audio interne DAC.


Glædelig jul

Eftersom du ganske sikkert ikke vil kunne høre forskel, så snup den tilslutning du først finder et kabel til :-P

DACs er standardkomponenter i dag. De koster så godt som intet, og de yder allesammen så godt at evt. forskelle skal måles, de kan ikke høres.

Undtagelsen er bizarre audiofile DACs som er non-oversampling eller andet bras, men det er heldigvis ikke relevant her.
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 07:17
Prøver mig frem. Og nej ikke sikkert der er lytteværdig forskel
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2015 kl. 08:00
Er der forskel på om begge kilder kan aktivere auto on?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2015 kl. 07:18
Det ved jeg ikke. Har kun lyttet med Jack indtil videre, samt Bluetooth. Husker ikke auto-on?



Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2015 kl. 07:18
Det var ikke et spørgsmål
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2015 kl. 20:13
Har selv 3" udgaven på min søns værelse den tænder og slukker selv ved input via jack stikket. Jeg tænkte at det ville være smart, at udnytte dette til din chromecast. Jeg ved bare ikke om dette også undstøttes via optisk.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu