recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: PHILIPS BM5B/10 trådløs højtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: PHILIPS BM5B/10 trådløs højtaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: PHILIPS BM5B/10 trådløs højtaler
    Sendt: 01-December-2015 kl. 20:01
Hej Recordere

Hermed sælges uåbnet PHILIPS BM5B/10 trådløs højtaler (i "Philips Izzy"-serien).

Enheden er vundet i en konkurrence - dokumentation herfor haves.

Læs mere her:

Nypris hos ComputerCity

HBO 500 kr. - kan sendes eller afhentes i Hobro / Randers / Hadsund.

Venlig hilsen

Christian

Redigeret af Samsung_M - 03-December-2015 kl. 10:13
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 10:13

OP - vi prøver også med HBO 500 :)

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 13:58
500,- budt herfra.
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 14:18
Hej Kim
 
Det er noteret.
 
Såfremt du vinder budet - kan du afhente? - jeg har glemt at skrive noget om porto - som en konsekvens af dette er jeg villig til at slå halv skade på denne post selvom jeg normalt betinger mig, at køber betaler evt. fragt - håber det er OK :)
 
Jeg lader tråden køre til søndag kl. 21
 
/ Christian
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 14:21
Kan ikke afhente - Sidder på djævle-øen i Køge Wink Men jeg er selvfølgelig indforstået med at der kommer porto på. Og halv skade er helt (halvt) fint med mig LOL
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 14:28
Super :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu