recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cloud service til billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cloud service til billeder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Cloud service til billeder
    Sendt: 19-December-2015 kl. 15:49
Jeg har i øjeblikket alle mine billeder i Dropbox, og synes ikke det fungere ret godt. Jeg overvejer derfor at flytte alle mine billeder til enten iCloud Fotos eller Google Fotos.
 
Jeg har både MacBook og iPhone, så iCloud Fotos burde være den bedste løsning, men her vil jeg skulle købe 200 gb plads til 25 kr/md, hvor Google Fotos er gratis.
 
Hvilken cloud service til billeder vil I anbefale?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2015 kl. 16:32
Jeg bruger flickr. Og der er 1tb gratis plads til billeder,

Virker super godt på alle platforme
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2015 kl. 17:13

Har bruges der Google Photos, der er automatisk Backup, så det er nemt og enkelt. Der kan også laves mapper (samlinger), så det er nemt at finde billederne fra f.eks en ferie eller andet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 15:02
Har nu testet Flickr, iCloud Photo og Google Photo. Valget står klart imellem iCloud Photo eller Google Photo, og synes det er svært at vælge, for de har hver deres fordele og ulemper. Jeg tror dog jeg ender med at vælge Google Photo primært fordi at jeg kan spare ca. 50 kr./md og får en service der er mindst lige så god som iCloud Photo.

Det største problem med Google Photo er at ansigtskendelse ikke virker uden for USA. Er der evt. en der ved hvordan man får det til at virke i Danmark?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu