recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer boks til digitale kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer boks til digitale kanaler

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 13:58

Det er dyrt hvis man venter til sidste sekund, med at skifte til nutiden. Den Analoge Recorder er skrot.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af m_nielsen m_nielsen skrev:

Hvis jeg sætter en digital stueantenne på Triax boksen, så kan den mon modtage DR's kanaler? (uden at have Boxer)


Hej.

Om I kan 'nøjes' med en indendørs antenne kommer an på hvor i bor.

DR har lavet et kort hvor man ved at klikke øverst i midten på ' Indendørs/Stue-antenne' kan
få en ide om det er muligt:

http://www.dr.dk/php/drmu/kortoverlay/danmarks_radio/html/

Hilsen Carsten.

Mufti kom først.


Redigeret af csell - 29-December-2015 kl. 14:06
Til top
m_nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér m_nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 14:05
Ja, det er derfor, at vi skal have gjort noget ved vores ekstra tv apparater :)
Til top
m_nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér m_nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 14:09
Vi har skiftet vores stue tv ud (med harddisk til, som kan optages på) og har også et ekstra digitalt tv. Ville bare ikke købe nye bokse til de ekstra tv apparater, hvis vi kunne bruge noget, som vi havde. Har hele tiden kalkuleret med en boks til vores Panasonic.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af m_nielsen m_nielsen skrev:


Sidste spørgsmål.
Hvis jeg sætter en digital stueantenne på Triax boksen, så kan den mon modtage DR's kanaler? (uden at have Boxer)
Min datters tv kan heller ikke modtage digitale kanaler, men kan nøjes med DR Ramasjang og Ultra.


Ja, husk bare på at "digitale antenner" som regel er noget skrot.
En antenne er ligeglad med om den er digital eller analog - og så koster den cirka det samme som en DVB-C modtager.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
m_nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér m_nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 14:34
Vi har en fra Boxer tiden, så prøver den først.

Tak for alle svar.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Tråden er godt nok fejlpostet, men det er Kabel TV der spørges om, så nej Triax boxen kan ikke bruges.

Det gik op for mig.

Med overskriften og lidt for hurtig læsning, troede jeg at trådstarter droppede yousee. Min fejl.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu