recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af DVB-C modtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af DVB-C modtager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Threepwood Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Threepwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af DVB-C modtager
    Sendt: 03-Januar-2016 kl. 09:53

Yousee lukker som bekendt for analoge kanaler om en måneds tid, og jeg skal så have fat i en DVB-C-boks til mit gamle tv (Panasonic PX80).
Jeg har allerede Samsung-boksen fra Yousee til optagelser, men den egner sig for mit vedkommende ikke til daglig brug, da den er sløv og larmer fra blæseren, og jeg har opgivet at Yousee får dette rettet.

Krav til en boks er hurtig betjening (dvs. reagere hurtigt på fjernbetjeningen), samt tekst-tv uden ventetider, og med mulighed for kunne navigere på både sider og undersider.
Der er ikke behov for at kunne optage, bruge CA-modul, eller bruge andre udgangsporte end HDMI.

Disse krav er jo noget, man normalt ikke finder i en manual på nettet, så jeg spørger derfor i dette forum efter erfaringer/anbefalinger.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu