recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ps4 larmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ps4 larmer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ps4 larmer
    Sendt: 07-Januar-2016 kl. 20:45
Hej. Min ps4 larmer når jeg spiller spil. Jeg Tror det er blæseren.
Den har gjort det siden jeg har fået den men er ved at være træt af at høre på det. Er der nogen der har haft samme problem og fået det lavet. Jeg har spurgt nogle af mine venner om deres larmede og det gjorde den ikke
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 21:08
Det kan bl.a. have noget at gøre med hvor den er placeret, og om den har mulighed for at komme af med varmen. Hvis den ikke kan det, er blæseren nødt til at køre hurtigere, med mere støj til følge.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 21:22
Der burde være luft nok. Der er 15 cm luft til alle sider
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 06:03
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Der burde være luft nok. Der er 15 cm luft til alle sider


Jeg formoder i så fald at du har den stående i et møbel af en slags.

Jeg har også ca. 15 cm. til siderne og 10 til "loftet". Jeg har ikke bagbeklædning på og lågen står åben når jeg bruger Ps4. Ellers er det bare varm luft den trækker ind i maskinen. Min siger stort set intet. Jeg skal meget tæt på før jeg hører den.

Det hjælper selvfølgelig ikke på støjen hvis den har suget støv ind.

Udover det, har der siden den kom på markedet været historier om at der kan være stor forskel på hvor meget de larmer.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 08:44
Der er ingen låge på reolen.
Ja jeg har også hørt der er meget forskel på hvor meget de larmer og ville gerne høre om der var nogen der har fået lavet det på garantien.
Jeg har læst at det er køleplasteret det er galt med men gider ikke til at rode med det hvis de vil lave på garantien
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 13:29
Tag den ind i butikken du har købt den og få den byttet.
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2011
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 14:39
Min larmede også da den stod i et møbel.
Tog den ud og satte den på gulvet. Nu larmer den ikke mere.
Så prøv det lige inden du går ned med den :-)

LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 3
DALI Lektor LCR
DALI Lektor 1
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 120" Cinegrey
Panasonic DP-UB450
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 14:55
Har prøvet at sætte den på gulvet og synes den larmer mindre. Det vil jeg prøve at køre lidt tid med. Tak for hjælpen
Til top
thomas4200 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2013
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomas4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 19:01
Jeg har sat min op på nogle gummifødder - dem man kan sætte under en vaskemaskine for at minimere vibrationer. Ja, de er store, men det virker rigtig fint :-)

De virkede ikke efter hensigten på vaskemaskinen, så havde dem liggende.

http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/tilbehor-hvidevarer/LEG90026/gummifodder-vaskemaskine-torretumbler
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 20:03
Jeg havde også min stående i en tv reol. Den larmede en del og grafikken kunne endda lagge.

Prøvede at tage den ud på gulvet eller oven på reolen, og så kørte den fint med meget mindre støj.

Ved ikke om det er en "fejl" men sådan skal alle mine kammerater også gøre det
          
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 18:33
Hej igen. Jeg afleverede den i elgiganten og det endte med at jeg fik en hel ny playstation med fornyet garanti så det er dejligt. Og den nye larmer ikke så der var noget galt med den gamle
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2011
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 19:24
Lækkert!!
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 3
DALI Lektor LCR
DALI Lektor 1
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 120" Cinegrey
Panasonic DP-UB450
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu