recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny dansk mobiltelefon - Har i set den ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny dansk mobiltelefon - Har i set den ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny dansk mobiltelefon - Har i set den ?
    Sendt: 08-Januar-2016 kl. 14:39
Jeg så i fjernsynet, at der lanceres en ny dansk mobiltelefon i denne uge.

Den skulle have et nyt brugerinterface - har nogle af jer set det.

Tror i den har gang på jord :-)

Hvis man bare ønsker at lave et nyt userinterface, kan det vel gøres med en ny launcer - hvorfor skal der laves en hel ny telefon for det.

Hvad tænker i om det..

Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 14:58
Jeg tænker at recordere er klar til at teste den :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 18:36
Du kan se den her

http://www.dr.dk/nyheder/viden/tech/dansk-smartphone-skal-kapre-de-unge-brugere

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 19:36
Kan købes her :
ID1

Redigeret af JeTex - 08-Januar-2016 kl. 19:37
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 20:27
Høj pris 4.000 for en startup telefon. Man skal vist være meget glad for at kunne køre sin tommelfinger rundt i en cirkel. Oneplus X koster 2.000
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 21:22
Jeg håber virkelig at det lykkes for dem at få succes. Men designet er for Nokia-agtigt (det er jo også en tidligere Nokia dame der står i spidsen for projektet), specs er mellemklasse og prisen (for) høj. Og ja navigationen er anderledes, men det er næppe nok.
.
Til top
Anders1990 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Juni-2016
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders1990 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 10:58
Det er revolutionerende tænkt, at Danmark skal være på verdenskortet indenfor mobiludvikling. Dog vil jeg også påpege at det er særdeles dyrt for en opstarter telefon, og ville nok give mere tillid fra kundernes vide, ved at give en lavere start pris eventuelt i form af en start-salgs kampagne. Men derudover syntes jeg det er spændende, og jeg håber de prøver at køre lidt Samsung stil og råstyrke, som eksempelvis S7'eren.

Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 11:29
Her - knap et ½ år senere, må vi vist konstatere, at den ikke rigtig blev til noget. Jeg håber at de lancerer UI som en launcher inden de lukker. 


Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2016 kl. 15:52
He... godt man ikke smed kr. 4.000,-

ID 1

ID2Me er en telefon med ny og banebrydende software. Sammen med en 5"-skærm og det elegante design gør det telefonen til en fryd at bruge. Nu kun 1333 kr

CDON

Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2016 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

He... godt man ikke smed kr. 4.000,-

ID 1

ID2Me er en telefon med ny og banebrydende software. Sammen med en 5"-skærm og det elegante design gør det telefonen til en fryd at bruge. Nu kun 1333 kr

CDON


Ja - det er en skarp (kampagne) pris for en telefon som alle andre steder ligger på omkring 3.000 kr uden abonnement.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu