recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Integra DTR-80.3 kaput... hvad nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Integra DTR-80.3 kaput... hvad nu?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kingofdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2014
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 08:37
Fedt at det bare kører igen. Den skulle holde for “altid” efter rep men nu må vi se.

2-3 måneder lyder ikke rart, ifølger christian skulle der gå omkring 3 uger men kun hvis de har reservedele hjemme.
Jeg krydser fingrer


Redigeret af Kingofdk - 10-November-2017 kl. 08:40
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af Kingofdk Kingofdk skrev:

Fedt at det bare kører igen. Den skulle holde for “altid” efter rep men nu må vi se.


Det er der set flere eksempler på, at de ikke altid gør...

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 10-November-2017 kl. 08:52
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 08:58
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kingofdk Kingofdk skrev:

Fedt at det bare kører igen. Den skulle holde for “altid” efter rep men nu må vi se.


Det er der set flere eksempler på, at de ikke altid gør...

M.v.h.

Min Integra DTR-80.3 fungerer fortsat upåklageligt efter et HDMI board skifte i 2013, dog tror jeg at jeg når at udskifte den inden den går død. 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Kingofdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2014
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 09:09
De nye onkyo og integra der blir solgt har der ikke været problemer med.
Så jeg tror umiddelbart at de har fået løst deres hdmi problemer ellers er der ihvertfald garanti på de nye.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 09:39
Måske. Men nu er der tale om folk med ONKYO og Integra receivere, som har fået rep'et HDMI-board mere end én gang.

M.v.h.
Til top
Kingofdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2014
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 09:45
Jep jeg godt læst de debatter der har været på avsforum men ifølge christian så er de hdmi boards fra 2012 og fremad noget bedre end de “gamle” boards.

Jeg håber den fungere igen ellers kan jeg altid sende den retur
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 19:04
HDMI boards der er blevet skiftet på f.eks den nævnte Integra eller en Onkyo 09 eller 10 serie, holder vel efter udskiftningen eller har de nye boards også problemer?

Mvh Brian Høgh
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu