recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtalerstof
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højtalerstof

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Højtalerstof
    Sendt: 27-Januar-2016 kl. 17:49
Hej.

Nogen som har købt sort højtalerstof fra højttalerbutikken.dk? Vil bruge det til at beklæde akustik plader/traps.

Ellers har jeg kigget på scenemolton men det er noget dyrt og har ikke lige fundet dansk webshop eller butik som har det? Skulle det virke bedre til formålet?

Venlig hilsen
Michael
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 18:28
Jeg har brugt deco molton men højttalerstof fra biltema har jeg brugt til screen wall. Det blev godt og er billigt

Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 23:40
jeg kan lige kommer med en hurtig bemærkning, hvis du vil have scene molton har jeg lige selv bestilt det hos en gut på dba. ved ikke om det er forkert at reklamere for ham herinde, så derfor lader jeg værre. 

gå ind på dba og søg på molton, så kommer han frem, han tager 66 kr pr løbende meter for scene molton i 3 meters bredde,
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 14:47
det lyder fint jeg hører ham
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 15:19
Har du brugt det ex. foran anlæg - kan signal fra remote gå igennem stoffet?

Jeg tænker jeg må bruge højtalerstof som det du skriver de steder hvor man vil have signaler og lyd igennem. Videre vil jeg bruge scene molton på flader.

Kan det ikke gå an? Ved molton skulle være ret tykt.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 22:40
Jeg har prøvet med at få signal igennem Molton, det virkede ikke.
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 15:25
Okay. Nej det kunne jeg godt forestille mig. Men tror nu højtaler stof kan. Det molton på dba til 66 kr pr. Lbm er kun ved afhentning.
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 18:11
Du kan sagtens få IR-signalet igennem højttalerstoffet - endda i flere lag. Og Biltema-stoffet er i okay kvalitet...
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af Highway Highway skrev:

Det molton på dba til 66 kr pr. Lbm er kun ved afhentning.

... i Charlottenlund nord for København, kan jeg så tilføje, og prisen er ekskl. moms! Men stadig billigt, hvis man bor i nærheden.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu