|
Problemer med Kanal 4 på Panasonic-optager |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
dhbn
Junior bruger Oprettet: 17-Februar-2010 Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle
Problemet er forsvundet fra Kanal 4 hos mig! Er der andre, der kan konstatere det samme? Jeg har ikke fået et endeligt svar fra Discovery Networks (SBS). De er i gang med at undersøge det og har måske rettet noget (eller fået Yousee til at rette noget), men jeg har ikke fået det endelige svar tilbage fra dem. Jeg har skrevet til den person, jeg kommunikerer med, og fortalt, at problemet lader til at være forsvundet, men at jeg stadig gerne vil høre, om det er Discovery, der har ændret noget. Det er jo lidt spændende, om Discovery selv har løst problemet eller fået Yousee til det, især i lyset af Yousees meget uklædelige uvilje til at gøre noget som helst. Hvad Yousee angår, så kan jeg da lige fortælle jer, hvordan min kommunikation med dem går. Som jeg skrev sidst, havde deres kundeservice lodret nægtet overhovedet at undersøge sagen, og jeg havde skrevet tilbage og bedt dem genoverveje. Den mail har jeg nu fået svar på - fra Yousees klageafdeling! For den medarbejder, jeg skrev til i kundeservicen, var åbenbart blevet så fornærmet over, at jeg sammenlignede Yousee med KTAS i statsmonopol-dagene, at hun havde valgt at betragte det som en klage fra min side og derfor videresendt min henvendelse til deres klageafdeling! Helt godnat, hvis I spørger mig... klageafdelingen skrev så i øvrigt, at de ikke kunne gøre mere, for eftersom der kun var fejl på Kanal 4 og ikke på de andre 3 kanaler, der sendes på samme frekvens, måtte problemet ligge i min Panasonic-optager. Det er jo komplet ulogisk og uden forbindelse til den tekniske virkelighed, og jeg skrev tilbage, om det så betyder, at Yousee fremover vil afvise alle fejlmeldinger, der kun berører 1 tv-kanal i stedet for alle de 3-4 stykker, der altid ligger sammen på en frekvens. De skrev også, at hvis jeg var uenig i afgørelsen, kunne jeg klage til Teleankenævnet. Hertil svarede jeg, at i stedet for hele tiden at eskalere min henvendelse til nye klageinstanser, ville et være meget nemmere for både dem og mig, hvis de bare undersøgte problemet og gav mig et svar - hvilket var det eneste, jeg bad om oprindeligt! Nå, men det har de ikke svaret på endnu! Flemming, jeg er en af de tilsyneladende meget få, der ikke har Facebook, så dit udmærkede forslag duer desværre ikke! Ellers tak for forslaget. Jeg tror, du har fuldstændig ret i, at de er mere forsigtige med at blive "outet" som anti-servicemindede på Facebook, hvor alle kan følge med. Men som sagt hører jeg gerne tilbagemeldinger fra jer andre, der også har haft problemet - er det også forsvundet hos jer? |
|
maybe
Bruger Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej dhbn.
Så siger vi HURRA - din mission lykkedes. Nu er alle problemer på kanal 4 forsvundet som dug for solen. Endnu engang TAK for dit store arbejde og din tilbagemelding. Jeg var ikke opmærksom på, at problemet var blevet løst, da jeg overhovedet ikke havde lyst til at optage/se på alt det flimmer. Flot indsats! Mvh |
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 643 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået samme problem med bbc Earth. Har i også det
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |