recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - windows 7 update
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

windows 7 update

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:




Jeg kan anbefale WSUS Offline Update for installere (og gemme) Windows opdateringer.
http://www.wsusoffline.net/

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Hvorfor ikke installerer Windows 10 på pc med det samme?

Hvorfor i al verden skulle man have lyst til det?




WSUS Offline Update var løsningen efter to forsøg updater Windows selv
så nu må i selv slås om det skal være win 7 8 eller 10

Glæder mig at høre. Thumbs Up

Hvilken version af Windows du installerer bestemmer du helt og holdent selv. Personligt kunne jeg ikke frivilligt finde på at installere Windows 10, men det er smag og behag.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 00:21
Jeg gider heller ikke Windows 10, den er alt for forandret, og alt for moderne til mig, måske fordi jeg aldrig har prøvet Windows 8.1,
gik direkte fra XP og til Windows 7.

Jeg kommer ALDRIG til at forliges med Windows 10, det er som hund og kat, eller Tiger og Ged.
//Guldhammer
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 10:13
Nu er forskellen mellem 7 og 10 ikke så stor mere.

Forskellen mellem Windows 7 og Windows 8 var langt større. Windows 10 er faktisk et step baglæns i forhold til Windows 8.

Jeg har flere i min omgangskreds, hvor jeg har opgraderet til Windows 10 og selv om de nok var lidt hen ad IT analfabeter, så gik der ikke mere end et par timer og så navigerede de fint rundt i Windows 10.

Så skal man jo have for øje, at den gratis opgradering til Windows 10 udløber med udgangen af Juli. Herefter skal man betale, hvis man vil opgraderer.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 10:14

glad for tidligt
når jeg ser under installeret opdateringer er stort set alle mislykket
så nu er jeg i gang med at opgrader til win 10.
sammen problem her under installation søger den efter opdatering og den søger og den søger og der sker ikke en dyt
Mvh
Svsommer
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 10:42
Jeg ville nok lave en frisk installation med Windows 10.

Lav en USB med Windows 10 (har linket tidl. til toolet). Boot fra USB og formater dit C-drev. Så starter du helt på frisk.

HUSK AT HAVE BACKUP AF DINE DATA.

Hvis du bliver bedt om licensnøgle, angiver du din Windows 7 licens.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 20:24
Så vidt jeg ved kan man ikke installere Windows 10 som en frisk version, før man har haft opgraderet og aktiveret en windows 10 på samme maskine.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:


glad for tidligt
når jeg ser under installeret opdateringer er stort set alle mislykket
så nu er jeg i gang med at opgrader til win 10.
sammen problem her under installation søger den efter opdatering og den søger og den søger og der sker ikke en dyt
Har du nogen speciel firewall på dit netværk. Kører du med antivirus eller software firewall fra tredjepart?.

Har du opgraderet windows 7 med alle servicepakker?
Har du installeret windows på nr. 2 drev i maskinen?
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 21:02
Prøv denne her:
https://support.microsoft.com/da-dk/gp/windows-update-issues/da

Hvis du er i nærheden af Horsens, kan du smide den forbi mig, så skal jeg nok kigge på den

Forresten : Er ur og dato indstillet korrekt?


Redigeret af Theilo - 08-Februar-2016 kl. 21:21
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 08:29
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Har du opgraderet windows 7 med alle servicepakker?
Findes der ikke kun SP1 til Windows 7?
Jeg har ikke fundet andre, så resten skal installeres som download updates, og det tager skrækkelig lang tid. Dead

Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu