recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blockbuster app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blockbuster app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cotton12 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cotton12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blockbuster app
    Sendt: 01-Februar-2016 kl. 00:02
Jeg kan ikke finde Blockbuster appen på mit Samsung tv nogle der ved hvordan man gør. Den er på mine forældres hvilket er et Samsung fra 2014.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2016 kl. 17:51

Hvor gammelt er dit.? Hvis ikke den er i listen over Apps, så er den ikke til årgangen/modellen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ymerkusken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2016
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ymerkusken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 15:58
Nu har jeg ikke været på besøg hos Blockbuster i flere år, men det sidste jeg hørte var at de var gået over til kun at have DVD'er og Blu-Ray's.
Så hvis det er fordi du prøver at afspille dem på en maskine der afspillere andre slags medier, kan det være derfor.

Har fx. tidligere selv prøvet på at afspille en DVD på en CD-afspiller og det var uden held.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af Ymerkusken Ymerkusken skrev:

Nu har jeg ikke været på besøg hos Blockbuster i flere år, men det sidste jeg hørte var at de var gået over til kun at have DVD'er og Blu-Ray's.
Så hvis det er fordi du prøver at afspille dem på en maskine der afspillere andre slags medier, kan det være derfor.

Har fx. tidligere selv prøvet på at afspille en DVD på en CD-afspiller og det var uden held.

De er gået fallit! Og har solgt navnet til Yousee til streaming site. Blockbusterforretningerne er et fåtal videreført som Bluecity og sælger hovedsageligt brugt IT udstyr og vistnok film.
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 De er gået fallit! Og har solgt navnet til Yousee til streaming site. Blockbusterforretningerne er et fåtal videreført som Bluecity og sælger hovedsageligt brugt IT udstyr og vistnok film.

Sad ærlig talt og overvejede om Ymerkusken var seriøs eller brugte dårlig sarkasme. MEN på den anden side skriver han i et andet indlæg på recordere.dk at han er flyttet hjem til DK efter mange år i USA og han er vist ikke helt up-to-date danske forhold ...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 16:42
Ja det må være ret specielt at komme hjem til DK og opdage vi er flere skridt foran på teknologi
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af cotton12 cotton12 skrev:

Jeg kan ikke finde Blockbuster appen på mit Samsung tv nogle der ved hvordan man gør. Den er på mine forældres hvilket er et Samsung fra 2014.

Hvis det er et 2016 TV, så er Blockbuster ikke klar endnu.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Ymerkusken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2016
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ymerkusken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 22:01
Der er vist noget der er gået min næse forbi. Havde ellers hørt at Blockbuster blev videreført i Danmark, men at det var på den måde anede jeg ikke.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2016 kl. 01:11
Oprindeligt skrevet af Ymerkusken Ymerkusken skrev:

Der er vist noget der er gået min næse forbi. Havde ellers hørt at Blockbuster blev videreført i Danmark, men at det var på den måde anede jeg ikke.

Det fortsatte også længe efter de drejede nøglen i USA. Det skete først her omkring 2 år siden, måske lidt mere. Som jeg husker det, så gik det konkurs i USA længe før, hvor private videoforretninger så vist fik lov at føre navnet videre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu