recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harddiskoptager til flere tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harddiskoptager til flere tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KimHH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harddiskoptager til flere tv
    Sendt: 04-Februar-2016 kl. 16:20
Harddiskoptager til Boxer Tv:
Jeg søger en harddiskoptager som kan tilgåes af flere tv.

Jeg kan se at Panasonic har denne mulighed med Viera. Men skal jeg skal jeg så købe nye tv? Eller findes der en boks som kan bruges til mine nuværende tv?

Altså så det jeg feks har optaget i stuen, også kan ses i soveværelset.

Er der andre muligheder?

Mvh & tak
Kim Hansen, Vordingborg
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 16:43

Panasonic kan ja, men de kan ikke bruges til Boxer, da de jo mangler T2.
Samsung Recorderne har også multiroom link, og de har T2. TVet skal også understøtte det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Panasonic kan ja, men de kan ikke bruges til Boxer, da de jo mangler T2.
Samsung Recorderne har også multiroom link, og de har T2. TVet skal også understøtte det.

Det er hverken første eller toogtyvende gang, du skriver en gang vås. Multiroom Link er til lyd, ikke billede.

Du behøver ikke at gætte på alt det, du ikke ved noget om.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:27

Samsung kan sende billed og lyd til Tablets og kompatible TVer, hvad de så kalder det har jeg ikke bidt mærke i, bruger det ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KimHH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 06:15
Tak for svar.
Er der ingen af Panasonic som har T2?
Ellers må jeg kikke nærmere på Samsung, hvis de kan sende film til tablet kan det også bruges.

Jeg har fiber fra Waoo, men deres boks har mange mangler syntes jeg. De kommer godt nok med en ny snart, men den kan ikke optage...

Mvh Kim
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 08:54
Sakset fra hi-fi klubbens hjemmeside


Samsung BD-H8500N – Blu-ray-afspiller med 3D, netværksfunktion, Netflix, Smart TV, trådløs streaming og indbygget 500GB HDD-optager
BD-H8500N er den ideelle alt-i-én-afspiller til din hjemmebiograf eller dit TV. Du får ikke blot en fin Blu-ray afspiller med 3D-understøttelse, men du får også indbyggede digitale TV-tunere til både antenne- og kabel-TV (DVB-T2/DVB-C).

Via den indbyggede trådløse netværksfunktion kan du streame dine programmer og optagelser trådløst til andre enheder i huset samt afspille mediefiler fra din PC eller netværksharddisk. Prikken over i'et er den indbyggede harddiskoptager, som med sin enorme kapacitet på hele 500GB. Så skulle du være rigeligt dækket ind, uanset hvor mange timer du bruger på TV-kigning i dagligdagen.

BD-H8500N er specielt genial, hvis du har en projektor-hjemmebiograf. De indbyggede TV-tunere giver dig nemlig direkte adgang til at se TV-udsendelser over projektoren. Og hvis du én gang har oplevet f.eks. en Champions League-finale i HD-storformat i hjemmebiografen, vil du aldrig mere kunne leve uden en tuner-løsning til projektoren.

* Vær opmærksom på, at BD-H8500N kun har ét CI-slot til kortlæser. Du kan altså ikke se eller optage to kodede kanaler samtidig.
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Juni-2008
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Samsung kan sende billed og lyd til Tablets og kompatible TVer, hvad de så kalder det har jeg ikke bidt mærke i, bruger det ikke.

Det kunne de ved hjælp af smart view app til android og ios, men efter app blev opdateret i efteråret 2015, kan du ikke dette mere.
 


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 10:27

Oprindeligt skrevet af KimHH KimHH skrev:



Jeg har fiber fra Waoo, men deres boks har mange mangler syntes jeg. De kommer godt nok med en ny snart, men den kan ikke optage...



Nu er der lidt forvirring, du skrev i starten at du har Boxer, men nu skriver du at det er Waoo, og det er ikke Boxer, Waoo tilbyder levering i Coax fra fiberboxen, og det er DVB-C, altså som Kabel TV, og dertil kan Panasonic bruges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KimHH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 11:28
Ja, det kan misforståes. Jeg har Waoo, men ønsker at gå over til Boxer.
Kan jeg selv købe og bruge en anden boks til Waoo fiber?

Er det korrekt at Samsungs recorder ikke kan serieoptage?

Kim
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 11:39

Hvis Waoo hos dig leverer DVB-C fra Fiberboxen, så kan enhver Recorder som f.eks Panasonic og Samsung bruges.
Har en Samsung, men bruger ikke serie optagelse, så om den kan, det ved jeg ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu