recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 3.0 DLS Højttalere, dynaudio stander3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 3.0 DLS Højttalere, dynaudio stander3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 3.0 DLS Højttalere, dynaudio stander3
    Sendt: 05-Februar-2016 kl. 08:44

Jeg ønsker at sælge en komplet front bestående af DLS stander højttalere R50, DLS RC55 Center i en flot kirsebær farve, ( ikke den hel rødlige) og et par Dynaudio stander3 i sort højglans. Jeg har bonner liggende på det hele. Højttalerne er købt d. 13/7-2011 og standerne D.22/5-2013. De spiller super godt og fejler intet. Desværre har den ene højttalere fået en rids på et par cm,  det kan du se på en af billederne nedenunder. Men det er et super sæt til surround, hvis du kombiner det med en god subwoofer. Det har en varm klang og en rigtig god panorering imellem højttalerne. Jeg har i hvertfald været glad for det! 
Priser:
højttalerne 2500 kr.
Standerne 1200 kr.

Ved køb af alle tingene sammen, vil jeg gerne slå lidt af og sige 3500 kr. en SKARP pris!

en god test af DLS R serien, den fortæller fint hvordan deres spillestil er. http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?articleid=587&zoneid=3


















go weekend : )



Redigeret af KennyIver - 13-Februar-2016 kl. 19:20
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 16:07
op : )
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 09:20
op

Redigeret af KennyIver - 09-Februar-2016 kl. 09:56
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 09:56
op
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 20:04
Op
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2016 kl. 08:59
op :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu