recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K : ps4 spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K : ps4 spil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K : ps4 spil
    Sendt: 05-Februar-2016 kl. 20:57
Jeg har netop bestilt en ps4 til mine unger, men det er jo begrænset hvor meget glæde de har af den uden spil. Jeg er på jagt efter lidt spil i den billigere ende, og selvom det er drenge vil jeg gerne udelukke de aller mest dystre. Hvad har i ?
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 23:47
Har du set på playstation store ? Der er tit billige fede titler også til børn og barnlige sjæle
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 23:48
Nej ikke endnu, maskinen lander først på tirsdag
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 08:02
Ahh ok. EA har sat en masse titler ned derinde. Star War Battlefront til 279 kr fx. Og en masse fede små spil også.

Køber du dem derinde så ligger de på harddisken og du slipper for at skulle putte disken i hvergang. Og når drevet engang er slidt op (sket i alle mine ps maskiner), så spiller man videre : )

Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
saze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Januar-2016
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 12:43
Jeg har Far Cry 4 til 100kr hvis det er :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu