recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stole til hjemmebio.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stole til hjemmebio.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 23:46
De kan fås i stof også, mine 2 drenge har henholdsvis stof og kunstlæder, og sidstnævnte kan være noget varm at sidde i om sommeren
Ning
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 11:45
Den er magen til den vi har i kunstlæder...

Ja, den kan være lidt kold/varm - men vi er super glade for den

Og har ALTID tæppe på alligevel - men det er kun for hyggens skyld ;-)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 01:37
Davidsen kører tilbud på biografstolene i næste uge (fra på fredag):


Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 16:41
Jeg har 7 af de jysk stole, og 5 af dem er af den gamle type, som havde grovere kunstlæder, og de revner hvor knækkene er. De nye er finere i kvaliteten, og også en tand blødere at sidde i.

De ser spændende ud de Cannes biostole. kan især godt li kopholderne, og det rum i midten, evt til remote og colaer/snoller
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 17:00
jeg har 1 jysk stol, og den fejler ikke noget selvom den er 2 år gammel.(burde den heller ikke)
og jeg har 2 af dem med kopholder. De er noget bedre at sidde i end den fra Jysk, især armlænet er bedre da det er længere nede, men det er ikke være end at jeg skal have lavet bagerste række om til kun Jysk stole eller finde en sofa 3 pladser med de kopholdere i mellem, da det ser lidt åndsvagt ud som det står nu.

Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 17:23
fedt.. jeg overvejer selv dem fra davidsenshop. Synes de er fine til prisen....og kopholder og rum ift jysk. Tænker bare jeg måske kommer til at savne en 3 plads foran
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 10:36
det lige siges at ingen hos os kan undvære den aflægningsplads og kopholder, det vil også sige at hvis jeg laver bagerste række om til jysk stole, så skal jeg har lavet/købt noget der kan stå i mellem dem, med kopholder og boks.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu