recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Onkyo PR-SC5508
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Onkyo PR-SC5508

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4419
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 09:16
Jeg har brugt den (og kommer også fortsat til at bruge den) til surrounds og der har den fungeret rigtigt godt. Jeg har ikke prøvet den på LCR endnu, så kan ikke sige noget om resultatet dér, men er sikker på at den ligger i den gode ende.

Eneste minus ved den er en meget svag "summen" som strømforsyningen giver. Ikke i højttalerne men fra den fysiske strømforsyning. 
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 12:17
Okay, godt at høre.
Tror du det er en fejl ved din eller er det noget den gør? Jeg tænker bare at den burde vel ikke sige noget, når det er en ren digital forstærker? Eller misforstår jeg noget?
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4419
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 12:45
Det er ikke en fejl på min, men det sker fordi det er en switchmode strømforsyning. Jeg skrev med StudioSound om det og de bekræftede at det var sådan på dem alle. Men det er ikke noget som gør, at jeg ikke ville anbefale den.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Okay, godt at høre.
Tror du det er en fejl ved din eller er det noget den gør? Jeg tænker bare at den burde vel ikke sige noget, når det er en ren digital forstærker? Eller misforstår jeg noget?

Jeg tvivler MEGET på det en Ren Digital effekt.

Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4419
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 13:29
Solgt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu