recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Router løsning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Router løsning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusj11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juni-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Router løsning
    Sendt: 07-Februar-2016 kl. 18:46
Håber jeg skriver det rigtige sted

Har fået en b & w højtaler i mit køkken som jeg skal fange via AirPlay, men signalet kan ikke nå ud i mit køkken. Netværket forsvinder lige så snart jeg træder ind i mit køkken

Har prøvet med 2 forskellige routere ude fra Elgiganten. En til 700 og en til 1600 + min egen stofa
Og problemet er det samme ved alle

Min router er placeret i min kælderen - ved det ikke er optimalt. Men nu er ledningerne ført og skal ikke til at have grimme lednings løsninger derop.
Findes der en router der kan gøre det for mig?
Eller skal jeg have en wifi extender? Det er også en løsning jeg helst vil undgå, da den ikke kan sidde et "pænt" sted
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 15:30
Der findes enheder som via stikkontakter og elnettet kan føre IP signalet op til dit køkken, men om nogle også kan Fungere som trådløse extendere ved jeg ikke. Andre har måske erfaringer med dette.
/Peter
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 06:33
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 12:27
Jeg kørte med et stik som kunne køre ethernet via stikkontakt. Det kørte fint i en lejlighed som jeg boede i i 8 mdr. Hvis Jeg kan finde sikkert, så kan du købe den hvis det har interesse. Den kunne vist trække omkring 70 Mbit, hvilket burde være nok til airplay
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu