recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgrader til windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgrader til windows 10

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 00:28
Det er jo en pagt for at firmaerne kan sælge opgraderinger til sine programmer, når de holder op med at virke efter en system opgradering. Smile
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 12:40
Har opdateret 30+ maskiner af forskellig herkomst, det eneste problem indtil videre har været et genstridigt webcam, ellers har alt virket.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det er jo en pagt for at firmaerne kan sælge opgraderinger til sine programmer, når de holder op med at virke efter en system opgradering. Smile

Mja, indtil nu har jeg dog ikke ligefrem betalt for at få opgraderinger (opdateringer) til et nyere OS Wink
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Har opdateret 30+ maskiner af forskellig herkomst, det eneste problem indtil videre har været et genstridigt webcam, ellers har alt virket.

Kasper - De maskiner du har opgraderet.. Har de haft flere email konti (Imap), som er taget med i opgraderingen. Eller skulle de opsættes påny?

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det er jo en pagt for at firmaerne kan sælge opgraderinger til sine programmer, når de holder op med at virke efter en system opgradering. Smile

Mja, indtil nu har jeg dog ikke ligefrem betalt for at få opgraderinger (opdateringer) til et nyere OS Wink
Apple har den praksis sammen med Adobe.

Adobes programmer på Mac kan ikke køre i mere end 2-3 versioner af OS. Så skal man opgradere Adobe pakken, hvis man opgraderer til nyeste OS.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2016 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det er jo en pagt for at firmaerne kan sælge opgraderinger til sine programmer, når de holder op med at virke efter en system opgradering. Smile

Mja, indtil nu har jeg dog ikke ligefrem betalt for at få opgraderinger (opdateringer) til et nyere OS Wink
Apple har den praksis sammen med Adobe.

Adobes programmer på Mac kan ikke køre i mere end 2-3 versioner af OS. Så skal man opgradere Adobe pakken, hvis man opgraderer til nyeste OS.

Af samme årsag holder jeg mig fra Adope og Mac programmer LOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu