recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Player til Windows 10 > Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Player til Windows 10 > Chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
B-Vestergaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B-Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Player til Windows 10 > Chromecast
    Sendt: 08-Februar-2016 kl. 14:50
Hej derude...

Nogen der kender til en Chromecast kompatibel player, der kan afspille .iso filer og vise det via Chromecast?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 17:23
altså hvis TV'et har DLNA kan du mounte iso'en og lave "play-to" direkte fra stifinder ud på tv'et.
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 17:41
Hvis ISO filen er fra Blueray, så vil det mindst kræve en app som kan remuxe indholdet, og hvis ISO filen er fra DVD, så kræver det transcoding, da Chromecast ikke understøtter MPEG2.

Jeg har dog ikke kendskab til en app til Android eller et Windows program, som kan det du ønsker.
Jeg prøvede Videostream med en DVD ISO fil, men den ville kun spille nogen sekunder før den stoppede.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu