recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S.(SOLGT) Logitech Harmony Ultimate m. Hub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S.(SOLGT) Logitech Harmony Ultimate m. Hub

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Madhouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

710, Jeg skal bare bruge hubén, så kan du købe remoten Big smile

Jeg kan godt bruge remoten alene. 
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 19:29
Jeg ved ikke hvordan den virker uden Hub :) Så hvis den sælges i 2 - kan jeg ikke garantere det virker som det skal. Har altid brugt den med Hub.
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 21:26
800kr

Redigeret af power - 10-Februar-2016 kl. 21:28
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 22:21
Bud modtaget :)
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susperia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 08:18
Byder den op på 850.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Jeg ved ikke hvordan den virker uden Hub :) Så hvis den sælges i 2 - kan jeg ikke garantere det virker som det skal. Har altid brugt den med Hub.

Fjernbetjeningen der følger med er, så vidt jeg forstår, "bare" en Harmony Touch fjernbetjening med "tilt" og "vibration" funktioner. Ellers er de identiske.

Jeg har allerede en touch fjernbetjening, så jeg mangler Hubén. En ny Hub koster omkring 800,- 
Så jeg trækker mig ud af bud runden. Det kan ikke svare sig for mit vedkommende.

Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 19:37
900
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 19:46
Jeg skrev kl. 19 i dag - så det betyder at budet på 850kr egentlig er det vindende bud. Jeg tænker det er mest fair ifht. udmeldingen om hvis der ikke var nogen højere bud kl. 19 blev den solgt til Susperia ...
Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 19:55
Okay - havde jeg ikke set :)
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 19:58
Hvis han springer fra er den din.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2016 kl. 09:46
SOLGT!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu