recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BCT84 DLNA Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BCT84 DLNA Samsung

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T_A_K Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2016
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T_A_K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic DMR-BCT84 DLNA Samsung
    Sendt: 09-Februar-2016 kl. 20:10
Hej

Jeg har kigget lidt på Panasonic DMR-BCT84 og er interesseret i at høre, hvordan erfaringerne er med at tilgå den fra et Samsung Smart Tv via DLNA, for at se optagelserne?

Jeg har hørt at der kan være udfordringer, hvis ikke det er et Panasonic tv, som bruges til at afspille, men jeg forstår ikke helt at det skulle være et problem.

Mvh Torben

Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 18:46
Jeg har lige prøvet at afspille på min Samsung tv og det kan jeg ikke. Der står filen understøttes ikke pt
Til top
elleparken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elleparken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 07:14
("Jeg har lige prøvet at afspille på min Samsung tv og det kan jeg ikke. Der står filen understøttes ikke pt")



Hvordan kan du se din Panasonic recorder på dit Samsung tv, jeg kan ikke på mit fra 2014?


Redigeret af elleparken - 11-Februar-2016 kl. 07:16
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 09:13
Det kan jeg under input.(tror jeg det hedder) det er en js8005
Til top
elleparken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elleparken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Det kan jeg under input.(tror jeg det hedder) det er en js8005



Mærkeligt jeg har et UE32F6805 og der kan jeg ikke se min recorder.
Men det understøttes måske ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu