recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee (og TDC) internetforbindelse nede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee (og TDC) internetforbindelse nede?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 12:17
De havde driftsmeldning på Sjælland. Det var nok det nedbrud, som påvirkede deres dns. Her på Fyn var der net igen ved ændring af dns-server.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 12:38
De havde massive problemer i går mange steder. Jeg sad i Husum.
De skiltede også med det på deres driftinformationsside, når man altså lige havde skrevet sin adresse ind. Lidt fjollede at man skal igennem denne process, når det er et større globalt nedbrud. Så havde det været hurtigere om de lavede en global melding.
Forøvrigt blev de ikke færdige til tiden, så der kom en opdateret status sidst på aftenen, der sagde omkring 02.00. Jeg gad ikke vente og se, om de så blev færdige der.

Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 13:38
Jeg havde også problemer i 2300.

Jeg har flere gange ringet til kundeservice når der har været driftforstyrrelser på internet (og TV), hvis ikke jeg kunne finde noget på deres hjemmeside - og det kan man stort set aldrig før problemet er løst.

Når jeg så taler med en fra kundeservice siger de altid - "tjaa der er noget i dit område lige nu". Og når jeg så siger at deres driftstatus på hjemmesiden ikke er mange potter væske værd, så er den stakkels kundeservicemedarbejder altid enig, for det er jo dem der sidder og taler med utilfredse kunder som forgæves leder efter oplysninger på hjemmesiden. 

(Jeg skal lige sige at jeg aldrig skælder servicemedarbejderne ud - for de passer bare deres job) 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 14:53
Det er dumt at skilte for meget med fejl.

Nye kunder skulle nødigt skræmmes væk.
Til top
larsstampe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 18:43
Har mistet 90% af mine yousee tv kanaler digital på mit sony x85 scannede igen og så virkedevdet 1 time.
Har scannet igen og alle kanaler virker . Mærkeligt sammenfald med de lukker analog
Startede  den 9 feb.
Mvh
Lars
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 19:35
De lukker jo ikke bare. De omlægger.

Tror også at fejl på nettet skyldes de nye hurtige forbindelser.

http://yousee.dk/100mbit.aspx?cid=semt_bredbaand_100mbit_BB100mbit_text_u0516&gclid=CLjFxOjq7coCFcUucgodgnwDmQ
Til top
sqnk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2015
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sqnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2016 kl. 22:21
Jeg har ikke oplevet noget til aften. Vallensbæk Strand her
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu