recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Et par spørgsmål omkring Huawei og Android
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et par spørgsmål omkring Huawei og Android

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Et par spørgsmål omkring Huawei og Android
    Sendt: 10-Februar-2016 kl. 22:05
Som Apple bruger de sidste 8 år har jeg lige et par spørgsmål ang. Android.

Jeg havde egentlig kigget på en Nexus 6P, men efter jeg prøvede den én gang mere i dag, må jeg nok konstatere at den er for stor til mine små dame-hænder Jeg kan næsten ikke betjene den med én hånd, og det er irriterende og kan give skader i tommelfingeren at skulle nå helt ud i kanten til de yderste "taster" på skærmen tror jeg. Øv!!!

Jeg prøvede så samtidig en Huawei Mate S og selvom den ikke er meget mindre end Nexus 6P, så var der alligevel en forskel. Jeg lå dog mærke til at den kun kører med Lollipop Android, men er der chance for at man kan opgradere til Marshmallow 6.0 senere?

Nogle der har prøvet Mate S og hvordan er den sammenlignet med Nexus 6P? Måske Nexus 5X også er en idé?
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 09:21
Ellers kan du tage et kig på Huawei honor 7. Lidt mindre (5.2").
Jeg er fuldt ud tilfreds med den selvom det ikke er en top spec telefon. Prisen er noget lavere men kvaliteten fejler ikke noget i mine øjne.
Skulle få Marsmallow i februar.
Til top
hkepler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2016
Sted: København
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hkepler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 23:06
Kig på den nye Huawei P9 der netop er lanceret i dag - kommer i dk her 2 maj. Den er rigtig lækker og kun i 5"

Men ellers et lille trick på Huawei´s EMUI interface er at du nemt kan lave det til "én fingers håndtering" ved at stryge på de 3 nederste navigations pile.

Se den her video: Her  hvor der er 8 tips og det du skal bruge er 1:21 inde.


Redigeret af hkepler - 07-April-2016 kl. 23:08
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2016 kl. 17:33
Ang. Huawei nova plus smartphone

Jeg har et problem med at indstille 'eget telefonnr' i Indstillinger.

Nogen med erfaring ?

Hej.
smedev
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu