recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Boxer TV-Modul CI+ DVB-T2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Boxer TV-Modul CI+ DVB-T2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Boxer TV-Modul CI+ DVB-T2
    Sendt: 10-Februar-2016 kl. 23:21
Hej Recorder

I forbindelse med overgang til Waoo! har jeg fået et Boxer CA-modul i overskud.

Model: Boxer TV-Modul CI+ DVB-T2, Neotion

Aktuel udsalgspris 260 kr. Køber betaler evt. porto. Modtager Swipp / MobilePay.

HBO: 150 kr.

Venlig hilsen

Christian
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 05:35
Byder 150,-
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 09:29
Hej Fausing
 
Lad den lige køre til i aften kl. 23 - ellers er det dit :) Kan du afhente? Bor lidt nord for Randers - ellers kan jeg sende det for ca. 30 kr. :)
 
/ Chrisitan
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 15:09
Hej Christian.
Den skal sendes ja. :)
Hvis den kan sniges under 50 gram (bare lidt køkkenrulle om den og i en kuvert) kan den sendes for 8 kr. som b-post :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu