recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee webtv: bredbåndskrav?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee webtv: bredbåndskrav?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee webtv: bredbåndskrav?
    Sendt: 12-Februar-2016 kl. 15:11
Jeg kan ikke rigtig finde ordentlig info, om YouSee's web tv løsninger kan fungere, hvis man ikke har bredbånd fra YouSee (altså på hjemmeadressen).

Jeg kan finde gamle artikler om, at det har været et krav, men kigger jeg på yousee.tv (https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/diagnosticering-tv?icid=tvogfilm_hjaelp-tv), står der ikke noget om, at der kræves bredbånd fra yousee.

Jeg har en bekendt, som får tv fra YouSee (ikke antenneforening) men internet fra fiber (ikke yousee/tdc), spørgsmålet er, om han har adgang til webtv?


Redigeret af bleed_blue - 12-Februar-2016 kl. 15:14
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2016 kl. 15:15
Det burde virke - det er jo bare at logge ind og se.

En tv-pakke giver adgang til tv. Bredbånd giver adgang til film og serier.

Redigeret af lunddal - 12-Februar-2016 kl. 15:16
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2016 kl. 22:37
Nogle af kanaler gør.
Du kan f.eks ikke se TV2 medmindre du er på Yousee netværk.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2016 kl. 22:54

Jo, det man man mod at betale Kr.20/måned.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu