recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgato Netstream 4C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgato Netstream 4C

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Elgato Netstream 4C
    Sendt: 13-Februar-2016 kl. 20:09
kan huske der var en masse snak om HD homerun, og derudover også andre alternativer.

Jeg står nu og har Stofa´s pakke 3, og vil egentligt gerne kunne se det i sommerhuset (hjemme har jeg firma FIBER 250/250 og har Fiber 70/70 i sommerhuset)

så det burde kunne lade sig gøre.

ved Stofa har WEB tv delen, men kan ikke få den, da begge mine internetlinier jo er firma.

derudover vil jeg egentligt også gerne kunne starte TV pakken på min pc og IPAD på kontoret, så jeg kan sidde og smugse lidt premier league mens man arbejder.

er der nogle der kender Elgato Netstream 4C, kiggede lidt på Slingbox, men den er jo uden DVB-C tuner, så man skal købe en TV boks, vil ELGATO virke på Stofa (den er ikke solgt i dk, men der er sælger af den her)
Til top
disco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Maj-2007
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér disco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2016 kl. 21:43
Hej

Fandt du en løsning på dit problem?
Jeg står nemlig i nogenlunde samme situation som dig, mht. firma bredbånd og Stofa-TV på farten Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu